Sunday 1 February 2009

London.....delayed lagi

- Semalam sampai di London sama Nabilah. Ditunggu-tunggu beg ani keluar...... sampai habis, inda jua ada keluar-keluarnya. Akhirnya... memang sah beg masih di Abu Dhabi, sudahlah delayed di Abu Dhabi... nampak gaya beg delayed lagi semalam....... habis tia 'bangas' gayanya sawarma dalam beg atu. Waduh...... Ada-ada saja flight kami kali ani. Macam rasa jera kan naik flight ani lagi!. Setelah membuat laporan masalah baggage, kami ke hotel yang sudah ditempah menaiki kerita yang sudah menunggu sejak 12.00 pm, kata pemandu tersebut. Di hotel berehat seketika sambil menunggu Nabilah membeli barang makanan di restaurant berdekatan, HALAL tau......Malaysian /malay foods di restoran 'Bonda kafe'.
- So.... malam kami keluar ke Paddington Station, inda sanggup jalan jauh coz 'sejuk sangat' dan kasut pula tinggi, kasut khas untuk jalan jauh dan rendah tapaknya semua ada dalam baggage yang masih delayed beserta sweeter. Walaupun baru pernah mengalami delayed yang sangat panjang masanya...tapi ada hikmah di sebaliknya. Selalu kalau naik flight kami membawa beg sorong untuk pakaian dan sedikit barangan yang diperlukan di tangan... tapi kepergian kali ani cuma bawa handbag saja, konon malas kan banyak-banyak bawa di tangan 'rembet'.
-Walaupun ada juga sedikit keperluan wanita di dalamnya. Menyesal... menyesal.... menyimpan beg sorong atu dalam cargo. Rupanya ia tah yang terjadi ni!
- Tapi pagi ani alum jua datang barang kami, di kontek tempat pengaduan di Heathrow airport, diorang cakap belum ada lagi......, akhirnya dihubungi tah anak sepupu di Abu Dhabi untuk urusan ani ..............., masih menunggu khabar dari sana....?????????

No comments: