Monday 15 June 2009

TODAY and YESTERDAY


YESTERDAY....



Minggu ke jemputan kahwin anak saudara pupu 2 kali di Tanjong Nangka, inda jauh rumah mentua... ku parking kerita di sana n sama-sama saudara n adek- beradek my hubby ke rumah pengantin berjalan kaki. Bukan jauh pun !


Tepat 12.00 tengahhari, tiba2 angin bertiup kuat..... lepas itu hujan turun lebat hingga tetamu yang duduk di tepi (kami duduk tengah) kena tempias, terpaksa tarik kursi ke bahagian dalam. Kebetulan pula rumah pengantin di atas bukit..... betul2 d atas...... Nasib hujan sekejap.... inda sampai 20 minit pun..... sekejap saja.... Allah menurunkan rahmatnya untuk memberikan rasa sejuk kepada tetamu pada hari tersebut... kerana sebelum atu ... panas banar rasanya... macam inda kan sanggup... mendaki bukit lagi.... sakit kepala lutut.... ingap2 nyawa.


TODAY....

Konon kan mula bekerja dan melapor, oleh sebab keakhiran (semalam akhir tido meliat DVD), inda tah jadi, ku turun ke JPI saja jumpa P. Pengarah.... , setelah atu terus ke Pejabat Tanah membayar tanah... then ke Kolej jumpa kawan..... terus tah d sana terjumpa Dekan fakulti..... LALU....... esoklah ku mula melapor ke KOLEJ UNIVERSITI..........Yahooooo...... BUKAN ke kolej lah... KE JPI....... yahoooooo


No comments: