Monday 2 March 2009

Cerita kelmarin dan hari ini

Malam kelmarin dinner di KARGEN kawan belanja lagi..... Then , makan lamp chop lagi , 2 malam sebelumnya pun makan lamp chop juga......... sebelum tu pun makan lamp chop JUA SUDAH kat rumah Rosli semasa 'barbecue' , malam ni kepala sakit, dahi terasa pening.... pening-pening lalat kut...? Kejap baik tapi datang lagi. Ini MESTI GARA-GARA makan LAMP CHOP ni. Sedap tapi ......aWAS-AWAS JANGAN SAMPAI TEKANAN NAIK DARAH PULA CIK KAK OIIiiiiiiiii................. !!!!!! iNDA BOLEH KAN MAKAN NYAMAN-NYAMAN , MESTI TEKANAN DARAH NAIK NI KANG.....

Thank u dah dan Hj...... belanja makan d Kargen... , nanti ku panggil 'keraoke' di rumah bila balik Oman........ !!!! INSYALLAH

TENGAHHARI tadi, menghadiri sesi penyampaian derma untuk mangsa banjir di Brunei , daripada wakil PDO kepada TYT Duta Besar di Oman untuk disampaikan ke pihak Berkenaan di N . Brunei......... AnTaRa YaNg HaDiR di pihak Kedutaan .... terdiri daripada semua pegawai kedutaan yang bertugas di Oman; TYT Duta Besar Tuan Hj Muharram , Puan Hjh Ida Fauzana dan Tuan Hj Rajap ( my Hubby lah tu.... ), di samping itu isteri TYT Duta sendiri Puan Hajah Multazamah dan saya..... SIAPA......... tu.......? MANAKALA yang hadir bagi pihak PDO ialah Tuan Hj Ismail , Awg. Rashidi dan seorang sahabat mereka dari Brunei. Di samping itu Hjh Florinda dan Hjh Faridah juga hadir bagi pihak wakil isteri-isteri PDO sendiri.... Manakala hidangan makanan UnTuK TeNgAHhArI INI di sediakan oleh HjH FARIDAH... ( BiNgKa DuRiAn, PuLuT SaMBaL DaN KUeH LeNgGaNg ) , C AMOI menyediakan ( MEe HOon ) & HJH FLORINDA dengan NaSi aYaMNYa...... kami tau makan sajalah.............. ! (nanti me simpan gambar-gambarnya di sini ya.... tunggu tau....)

NYAMAN, NYAMAN ooooooo.......... nanti lagi order .... TUNGGU KU BALIK DARI BRUNEI.... YAHOOOOO********########

Malam tadi kami ke ARAIMI.... APA LAGI ? Menambah OLE OLE dalam bentuk haruman untuk ibu & ibu mertua , kakak & kakak ipar , adik & adik ipar..... selain beberapa 'sourviner' untuk sahabat-sahabat baik di Brunei. Jarak beberapa buah kedai dari tempat perfume tadi ada Baskin..... :

"....duduk sekejap makan ice cream...........
lepas gian
jangan nanti tercari-cari d Brunei......
product dari premis ani !"

Lepas atu LePaK..... Di MaNa? biasa.... di premis makanan di carrefour dekat Qurum....... oRdeR ApA Ni?..... kenyang kali ah ... !!! ENTAH... Di MaNa KaN MeNaRuH LaGi MaKaNaN aNi....... ????????

GOOD NIGHT and BYE.... ESOK KAMI BALIK BRUNEI.... CUTI PANJANG...

No comments: