Tuesday 31 March 2009

Hari Kedua

HARI KEDUA berada semula di Oman, baharulah sempat keluar rumah dan melihat-lihat Qurum. SINGGAH di SABCO menjenguk sekejap tempat menukar duit. SELEPAS itu ke ARAIMI, melihat-lihat perfume, mungkin ada product baru. BEtul... ada keluaran baru, apa namanya tu? LUPA lak......... beli sebotol saja... cukuplah, untuk dikumpul. Sempat juga beli pewangi Utair; 15 pcs, Raghbah 10 pcs... dan... Qaium .... EEHHhhhh... sudah habis dalam simpanan penjual. INI mesti kerja orang kita ni... coz pewangi ini sahaja yang jauh lebih rendah harganya daripada yang lain. Tak apa!!!!..... ESOK KAMI DATANG LAGI.... Dah di booking..... untuk esok. INSYALLAH......
Jangan tidak ada.... awassssss LUUUuu...

LAMA meninggalkan Oman (3 minggu je lah...) terasa rindu kan makan makanan di sini. KAMI ke Carrefour dan lepak di gerai makanan. ORDER pizza seafood saja lah.... pada hal di BRunei lebih nyaman dan mengancam pizzanya (macam inda pernah makan saja.........) terutama pizza 'tuna delight' nya.... Balik-balik order dari rumah, tak pernah kenyang-kenyang dan bosan , terutama anak-anak. Dapur pun tak berasap.

Sebelum parking tadi, terjumpa pula Roslee dan keluarga. Wahh.... lama tak jumpa keluarga Brunei yang bekerja di Oman ni. Mereka keluarga pertama ditemui sejak 2 hari berada di sini. Pada hal hari pertama sampai sudah ada jemputan dari keluarga lain yang berada di Oman..... cuma kepala masih pusing untuk berjalan jauh. SORRY LAI.... nanti ku hantar hadiah untuk birthday girl kamu.

Pagi tadi kira-kira 8 lalu, hujan turun disertai dengan angin kuat, sebelah malamnya pun berangin. Pada hal bulan march.... hingga bulan Oktober jarang berlaku hujan, tapi cuaca sekarang tidak menentu dan susah diduga. JUSTERU itu, kami balik awal takut kehujanan di perjalanan pulang.

DUDUK DI RUMAH LAGI SIOK.... SAMBIL MENONTON TV ATAU ONLINE........... BETUL KAN ???????? KAN , KAN , KANNNNNnnnnnn........

No comments: