Friday 8 May 2009

Aktiviti


Jangan makan saja,
timbangan makin
naik daaa... Macam
nyaman saja
makanan d atas
meja tu?... tumpang
sekaki boleh?




Sedang menjamu selera di Noddle House City Center, selepas bekerja dari 8.00 am hingga 2.30 pm. Ini namanya makan petang.... makan tengahari di sebelah petang / makan TengTang (tengahari & petang). Jangan marah.......



Macam mana pun saya suka
makan di tempat ini, masakan
NYA ada rasa Bruneilah.... !
Mentelah pula banyak pekerjanya
berbangsa Melayu walaupun
Melayu Indonesia. Selain
dari negara ASEAN yang
lain seperti Filipina.




















Malam hari sempat pula ke pusat bowling di Masa Mall. Seronok jua sekali sekala bersantai di tempat ini. Setiap malam ramai pengunjung / peminat permainan ini. Riuh rendah sahaja pusat permainan tersebut dengan bunyi teriakan gembira, bunyi bola berlanggar, mana lagi bunyi muzik yang diputarkan ......... selain itu.... ada juga bunyi budak2 menangis.... laparlah tu agaknya !



TApi serOnOknya mAlAm tersebUt, pErtAma kAli sAya DapAt kAlahkAn sUAmi pAda gamE ke 3; 147/158. MerUpAkan "Hari Ini DalAm SEjarAh" pAda sAya. HEhEhEhhE..... BaNggAlah KOnon.















TEnGOk KAwAn Kat atas ni.... SUdAh sEmAkin hEbAt leMpArAn bOlAnyA..... HAri-hAri mAin, bOlEh lEbih hEbAt lAgi.... jAngAn mAin-mAin !!!!!
















Sebelah petang sempat juga menjenguk kawasan rumah kediaman, melihat pokok limau kapas yang sedang berbuah dengan lebatnya, buah biabas yang sudah mula menguning, pokok bunga yang sedang berbunga mekar, kelihatan bermacam kumbang hinggap di kelopak bunga untuk menyeri madunya .



Limau kapas berbuah lebat


Lemon juga berbuah, walaupun jarang-jarang.....

Buah biabas pula sudah menguning di pohonnya

No comments: